Biz Kimiz

Alanında uzman fizyoterapi ekibi

Fizyolight, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon alanında uzman terapist ve profesyonel kadrosu ile dünya standartlarında bilgi donanımıyla insan sağlığına değer katmaya devam ediyor. Kurulduğumuz günden bugüne sürekli artan başarısı ve insan sağlığını her şeyin üstünde tutan bakış açısıyla hizmet veren Merkezimiz, çatısı altında görev alan tüm çalışanlarıyla Türkiye’yi daha sağlıklı bir geleceğe taşıyor ve bu kutsal görevin bilinciyle çalışmalarını sürdürüyor. Hastalıkta ve Sağlıkta hep yanınızdayız.

Vizyon

Toplumsal hassasiyetlerimiz ön planda tutularak bilgiyi sınırsız kabul edip ona ulaşmayı hedefleyen kadromuzla tüm insanlığa hizmeti düstur edinmiş bulunmaktayız. Ülkemizin sağlık hizmetlerini bilgi ve uygulanabilirlik açısından üst seviyelere taşımak hedefimiz.

fizyolight-logo-mokap

Fizik Tedavi Tesisimiz

Üst düzey ekipmanlara sürekli yatırım yapıyoruz.

Hedefimiz, Fizyolight kapısından giren her hastayı sağlıklı ve gülen yüzlerle uğurlayabilmektir.
Bu konuda yurt içinde ve yurt dışında eğitimlerini tamamlamış mesleklerinde ünlerini hak etmiş uzman kadromuz, bilgi ve tecrübelerini güleryüzle pekiştirip, hastalarımıza en etkin tedaviyi uygulayabilmenin haklı gururunu taşımaktadır.
Edinilmiş tüm bilgi ve ekipman donanımıyla ihtiyaca yönelik danışmanlık ve yönlendirme hizmeti sunulmaktadır.

EN GÜZEL VARLIK SAĞLIKTIR.

Sizden Bize

Müşterilerimizin yorumları

• Medicus Healthcare Services provided great patient care as well as customer service for my child. Their caregivers really cared about my child's well-being and displayed it on a daily basis.
    Mary Rose Treated for 2 weeks
  • We focus on using the latest web standards and practices regarding UX guidelines and WordPress theme development and strongly encourage our customers to follow us on this.
    Lilian Jones Visitor
  • Our team strives to achieve excellence in every aspect of the production process, from the preliminary hand-drawn sketches to the aftersales support.
    Lemon Trevor X Patient